Daily Archives

Posted by jco on

Onze eigen website

Beste judovrienden,

Als voorzitter van Judo Club Overhoven is het voor mij een eer om u te kunnen melden dat ook wij gebruik gaan maken van de digitale omgeving en onze eigen website gaan lanceren.

De afgelopen maanden is er, met name door de webdesigner, hard gewerkt om de lay-out voor de nieuwe site gestalte te geven. Uitgangspunt van het bestuur was en is een website die eenvoudig benaderbaar en gemakkelijk te raadplegen is.

Geen overbodige en onnodige informatie plaatsen en wat als belangrijkste uitgangspunt gold, het voortdurend blijven verversen van de informatie. Zodat de informatie en gegevens die men raadpleegt ook actueel zijn.

Wij als Judoclub hopen dat de website een toegevoegde waarde heeft en een ieder die geïnteresseerd is in het wel en wee van onze vereniging.

Een woord van dank gaat uit naar Claire Widdershoven die met haar bedrijf Get Impressed er voor gezorgd heeft dat u ons op deze digitale wijze kunt benaderen.

Jo Widdershoven
Voorzitter Judo Club Overhoven